ثبت نام مدیران و اعضای کانون های مساجد در طرح یاریگران زندگی 

ثبت نام مدیران و اعضای کانون های مساجد در طرح یاریگران زندگی 

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: با همکاری ستاد عالی کانون های مساجد کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح یاریگران زندگی در حال اجراست و مدیران و اعضای کانون های مساجد می توانند برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همکاری ستاد عالی کانون های مساجد کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح یاریگران زندگی در حال اجراست و این طرح در ۲ سطح برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به نحوه آزمون عمومی برای کلیه اعضای کانون و مدیران، اظهار کرد: فعالان مسجدی می توانند وارد سامانه بچه های مسجد شده و سپس از طریق صفحه شخصی خود در بخش خدمات، جزوه را مطالعه کرده و در آزمون شرکت کنند.

وی بیان کرد: مدیرانی که در این آزمون قبول شده اند در صورت تمایل برای اجرای طرح یاریگران زندگی در مسجد، میتوانند در خواست خود را ثبت کنند.

خوبی زاده ادامه داد: این مدیران بعد از گذراندن دوره مربیگری و اخذ مدرک، می توانند این طرح را در کانون خود اجرا کرده و از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر و ستاد عالی کانون های مساجد کشور، از حمایت این طرح بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به محدود بودن تعداد کانون هایی که می توانند ابن طرح را اجرا کنند بنابراین مدیران متقاضی برای شرکت در این هر چه سریعتر اقدام کنند.

پایان پیام/ 586